Sunday 10 June 2012

Berita hangat....!!!! ADUN PERLIS makan RM20OK setiap seorang untuk langgar Watikah Presiden UMNO selepas PRU 12....??? Betul ker nie?

Salam....

Dengar cerita dari sumber dalaman yang menyatakan kisah kudeta jawatan MB Perlis dari tangan penyandangnya Dato' Seri Shahidan Kassim amat mengejutkan kerana difahamkan setiap daripada seorang ADUN PERLIS telah menerima 'saguhati' sejumlah RM200K....??? Demi untuk memastikan kejatuhan DSSK secara total selepas meraih kemenangan dalam pilihanraya lalu.

SPRM tak dapat mengesan hal ini kerana campur tangan pihak tertentu? Benarkah integriti mereka hancuss sebegitu kerana takutkan pengaruh seseorang?

Jika dilihat daripada lagak kemewahan yang ditonjolkan oleh yb perosak UMNO ini ternyata seperti ada benarnya... Manakan tidak, masing-masing bergaya dengan kenderaan baru yang jika dikira kemampuan semasa sememangnya mereka takkan mampu memilikinya. Apakah dengan apa yang diberitakan ini akan menyebabkan UMNO di Perlis bakal tumbang menjelang PRU 13 kelak?

Mungkin juga dengan kelemahan pentadbiran yang ada memungkinkan telahan umum akan berlaku seperti yang diramalkan...? Aduhai malangnya Presiden UMNO yang dipaksa berjuang seorang bagai Jeneral tanpa askar terutama dalam menghadapi situasi kritikal pada pilihanraya akan datang....? Kita sama tunggu kesudahannya..


SL...... Tunggu jangan tak tunggu!!!

No comments:

Post a Comment